czwartek, 28 czerwca 2018

Śmieszne powiedzenia

Celibat wrogiem dziecka.
Co się gapisz, weź flamaster i coś napisz!
Częste mycie skraca życie, 
skóra się ściera i człowiek umiera.
Człowiek jest kowalem swego losu,
dlatego często znajduje się między młotem i kowadłem.
Człowiek jest niedoskonały
i radzi sobie z tym doskonale.
Człowiek wszystko zniesie... do swojego domu .
Czym chata bogata - tym goście rzygają.
Gdy jest ci smutno i nudzisz się troszeczkę,
wsadź granat miedzy nogi i wyciągnij zawleczkę.
Gdy ktoś ma w życiu pecha i zmartwień kupę,
może złamać rękę podcierając dupę.
Gość w dom, żona w ciąży!

Grzyby są różne: jedne nakarmią,
inne film wyświetlą...
Jak nie możesz przyjść do siebie,
to przyjdź do mnie.
Jak się niema co się lubi, 
to się lubi tych co mają
Jak sobie pościelisz to mnie zawołaj .
Jedz mniej, bramy raju są wąskie.
Jest szansa dybnąć szympansa .
Jesteś rozwinięty jak sieć autostrad w Polsce .
Jeśli nie ma innego wyjścia, 
wejdź wejściem .
Jeżeli nie uważałeś jak to robiłeś,
to teraz rób jak uważasz.
Kłamstwo ma krótkie nogi,
ale za to bardzo wytrzymałe.
Kocham to nie wyraz lecz zdanie:
 "Ko"-przemija, "cham"-zostaje.
Krecik czołowym działaczem podziemia.
Kto nie może dopiąć celu, ten chodzi z rozpiętym.
Kupiłem globus - świat należy do mnie .
Lata biegną, ale to my dostajemy zadyszki.
Lepiej być w kropce niż w martwym punkcie.
Lepiej być znanym pijakiem,
niż anonimowym alkoholikiem .

Lepsze jutro było wczoraj.

Ludzie mają zdolności matematyczne
- zawsze na coś liczą.

Mam 3 latka,trzy i pół daj mi jeść bo walnę w stół .

Mam fryzurę w stylu uczesał mnie wiatr .

Miałem wypadek,
doznałem wylewu - zupy do zlewu.

Miłość to taka dróżka która prowadzi do łóżka
a z łóżka do szpitala po małego krasnala!!!

Miłość jest jak żmija: męczy, dusi i zabija.

Myślę - więc jestem. Nie myślę - więc mnie nie ma.
Skoro mnie nie ma - to czemu mnie pytają?

Najlepszy cenzor, ugryźć się w jęzor.

Nie doprowadzaj przeciwnika do tego,
aby wyszedł z siebie. Będzie ich dwóch.

Nie licz na cuda, nie każdy się uda.

Niemuzykalna? A kłamie jak z nut.

Nie potknij się, gdy wpadniesz na pomysł.

Nie toleruje nietolerancji.

Nie trać głowy. W końcu ona ma tylko ciebie.

Nie szczypta soli, szczypta kelnerki.

Nie wzywaj w nocy pomocy,
bo możesz obudzić sąsiadów.

Odpisz cnotę na straty gdy wejdziesz do mej chaty.

Owoce zakazane także należy
myć przed użyciem.

Pan prezydent rękę ci poda,
gruba i ciepła jest ręka nieroba.

Papieros to smoczek dla dorosłych.

Pieniądz jest bezwonny i szybko się ulatnia .

- Pijcie więcej !
będziecie łatwiejsze!
- my już jesteśmy łatwe,
tylko z Ciebie taka dupa!

Płacąc dobrym słowem,
nie zapomnij wziąć reszty.

Politycy do kostnicy,
zapalniczki do gazu.

Porządek trzeba robić,
bałagan robi się sam.

Poznaj samego siebie,
tylko nikomu nie mów o wynikach.

Praca uszlachetnia.
Lenistwo uszczęśliwia.

Przynieś, podaj, pozamiataj,
w wolnej chwili se polataj

Raz na wozie, raz nawozem.

Rodzice są jak nietoperze.
Niedowidzą, niedosłyszą,
a wszystkiego się czepiają.

Siała baba mak i dostała 10-lat.

Siebie oszukujemy w miarę potrzeb,
innych w miarę możliwości.

Sprawa się toczy, a z lewa turla.

Sprzedam zestaw noży do zabijania czasu.

Spytałem mojego trenera na siłowni,
z którego urządzenia mam najczęściej korzystać,
żeby dziewczyny na mnie leciały.
Odpowiedział, że z bankomatu...

Śpiesz się powoli

Świecąc przykładem,
poprawiasz bilans energetyczny kraju.

Ten najwięcej oszczędza kto unika księdza!!!

Trzymaj się mebli żeby cię nie jeb.li !

Ukradł facet krzesło i poszedł siedzieć .

Umieram za Polskę - szkoda, że z głodu

Uzbrojoną działkę sprzedam - saper .

Wierz mi: nie ufaj nikomu.

Wszyscy wychodzą, reszta zostaje.

Wszystko jest kałem, oprócz moczu.

Wychodząc z siebie nie trzaskaj drzwiami.

Wykończę was wszystkich - kryzys.

W Polsce chodzę z gołą głową,
żeby nie dostać w czapę.

Zabrania się zabraniać!

Zamienię ambicję na stałą posadę.

Zawsze masz wybór:
zaraz teraz, lub zaraz potem.

Z prochu powstałeś, to się otrzep.

Żadna praca nie hańbi, ale każda męczy.

Życie jest jak jajko, trzeba je znieść.

Życie jest jak pociąg - ciągle ucieka .

Życie jest jak papier toaletowy
- długie, szare, do dupy
i w pewnym momencie
gwałtownie się urywa.












https://potworek.com/dowcipy/pokaz/smieszne-powiedzenia

1 komentarz:

  1. Idz do warzywniaka, połóż łeb na wadze i wcisnij napis burak

    OdpowiedzUsuń